torsdag 2 februari 2012

Guten Morgen Alles

Och vilken morgon man vaknar upp till här i Stuttgart. Solen strålar skarpt och det är fem minusgrader. Det är fantatiskt vackert med lite lite snö på det gröna.
Och så blir ju världen lite vackrare när man är glad och upprymd efter gårdagens besked hos Sophie.

Jag grät så mycket när Rasmus ringde och Henrik och Keila stod tysta som möss i köket. Det enda jag kunde höra var Keila: "Mamma schääschää" (ledsen).
Och när vi lagt på och jag berättat för dem så sa Henrik till henne, "Mamma glad-schääschään".

Ja, ser ni mig böla här i Stuttgart så är det för att jag är så satans glad att cancern krympt. Ett steg i rätt riktining. Ni anar inte hur mycket vår familj behövde detta.

Nu ska jag äta hotellfrukost med min besättning sedan ska jag leta upp Jacadi och en annan rolig affär...

Vi hörs ifrån Milano ikväll.

5 kommentarer:

  1. Hälsningar från ett underbart Trelleborg, rena Österrike vädret, solen skiner från en knallblå himmel och även om det är kallt, vilket det är, så är det varmt i hjärtat. Ha det så gott så länge, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Det var goda nyheter!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara nyheter!!!!
    Vi fick väldigt tråkiga nyheter själva samma dag som ni fick goda, så det ger en annan hopp om att vi också en dag kommer få goda i denna hemska mardröm till sjukdom det är!!
    Är ni systrar eller hur är ni släkt?

    Fira ordentligt!!!!

    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Fantastiska nyheter!! Min mamma hade bröstcancer för två år sedan och jag vet hur fruktansvärd den där eviga väntan är. Man känner sig så liten, det finns ingenting man kan göra förutom att hoppas.

    Har följt Sophie ett tag nu, men av någon anledning så kan jag inte kommentera på hennes blogg. Vet inte vad som är fel, alla andra verkar det ju fungera för... Hur som helst så finns ni i mina tankar och jag håller tummarna för att allt ska bli helt bra. Kram!

    SvaraRadera
  5. Underbart med goda nyheter och i synnerhet för din svägerska!! :)

    SvaraRadera