fredag 3 februari 2012

"Woooaaaw mamma! Nya gackan"

Keila blev skitglad för sina nya "gackor" som jag hittade i Stuttgart.
Hon är nog gackoman och vill gärna välja "gacka" själv och så går hon runt hemma med kapuschongen uppe och speglar sig.

Så två jackor, en vinterkappa från Jacadi och en vårjacka från Petit Bateau var bara så uppskattat.
Hon visade "Larsen" (min morbror Lars) så fort hon kom innanför dörrarna hos mina föräldrar.
"Titta Larsen, min nya gacka!"

Det är det bästa med att ge bort något...

Jacadi'n

Petit Bateau'n som kan
vändas ut och in.

"Ooh Taaack mamma!"

När vi vilat middag ett par timmar lagade jag lunch hemma. Tortellini, sallad och keso.

Med håret på ända..
Keila åt bara keson ;-)

4 kommentarer:

  1. Goa, söta unge, så fin hon är i sin nya "gacka".
    Pussa henne massor från mig och hälsa Henrik.
    Stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Så sött så! Allt klär en skönhet! :)

    SvaraRadera
  3. SÅ fina jackor och skorna är bara dom finaste jag sett!! Vilken stl har Keila nu, ska köpa vårskor till Emilia men kan inte bestämma mig vilken stl hon ska ha! pusspuss

    SvaraRadera
  4. Åhhhhhhh underbara jackor, för att inte prata om skorna!!!!!

    SvaraRadera