lördag 25 februari 2012

Can't breathe...

Mitt hjärta gick i tusen bitar idag.

22 kommentarer:

  1. Sandra - mamma till Klara25 februari 2012 kl. 06:54

    <3

    SvaraRadera
  2. Nej men ush, vad har hänt?!

    Skickar många styrkekramar och hoppas allt löser sig!

    SvaraRadera
  3. Du måste berätta om det handlar om Sophie?? Jag är så jäkla orolig!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Oj, svårt att skriva något som inte låter dumt här. För skriver jag att jag innerligt hoppas att det inte hänt er Sophie något så låter det kanske som att jag tycker att det är bättre att det hänt dig något o det tycker jag ju inte.
    Hoppas iaf att det som hänt inte är oåterkalleligt och att ditt hjärta får en chans att läka igen...
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Usch, vad det gör ont att läsa. Tänker på er.

    SvaraRadera
  6. Usch vilken klump i magen jag fick. Kramar!

    SvaraRadera
  7. Fy💔💔💔

    Kändes inte bra. Mina tankar går till dig . Fina.

    SvaraRadera
  8. Åh nej.. Vad nu?
    Massor av kramar till dig/er

    SvaraRadera
  9. Ne, nej, nej .... Hoppas innerligt inte att det är det jag tror det är ...
    :( All styrka till er <3

    SvaraRadera
  10. Mina tankar går till Sophie. Herregud vad jag hoppas att så inte är fallet.
    Livet är så jävla orättvist.

    SvaraRadera
  11. Usch!!! Låter inget vidare!! Tänker på er!
    Kram till er
    Linda

    SvaraRadera
  12. Gör ont att läsa, anar att det kanske handlar om Sophie många tankar till er <3

    /Mia

    SvaraRadera
  13. Usch.... <3 Högg till i hjärtat på mig också bara av din text..Massa kramar!!

    SvaraRadera
  14. Usch.... <3 Högg till i hjärtat på mig också bara av din text..Massa kramar!!

    SvaraRadera
  15. Så fruktansvärt orättvist! Man blir så ledsen =( Kram

    SvaraRadera