torsdag 16 februari 2012

Full rulle

Idag har det gått i ett sedan vi steg upp. Ledig dag för mig betyder ledigt från dagis för Keila.
Vi började med att sova till nio och därefter dricka "lelle" framför Pippi.

Vid lunch körde vi till Trelleborg för att hämta Vendela och hann precis i tid tillbaka i Malmö för lunch hos Henriks föräldrar.
Vi åt Erichs berömda torsk i svampsås. Den är så god!

Därefter fikade vi hos flickornas kusin Julian en stund innan jag och Keila skulle på middag hos våra vänner Matilda och Vegas. 

Nu sitter jag med ögonen i kors i soffan med ett glas rött och väntar på att Henrik ska komma hem från jobb. Keila däckade i sin säng efter ett psykbryt utanför Meysam och Nikkis dörr när vi kom hem. Hon skrek som en stucken gris efter Nikki. Vi får nog våldgästa dem snart. 


Keila väntar på min syster "Alasch" som ska komma med Vennas bilbarnstol.

Venna gillade också Erichs berömda fiskrätt.
Hur lik sin mamma får man bli egentligen?!

Keila håvar in det.

Glass till efterrätt.



Fika hos Julian. Tre små kusiner.




Kvällsmys hos Vegas.



Dinner

Tittis berömda och nyttiga Ceasarsallad.

Det brukar börja lugnt...

Och så kivas det. Men kärlek börjar ju med bråk, det vet ju alla ;-)

5 kommentarer:

  1. Så mycket ni hunnit med... Impad! Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig men fullspäckad dag! Kram

    SvaraRadera
  3. haha sista bilden är klockren, Keila ser ut exkat som Ellen brukar göra ;)
    javisst har magen blivit stor, behöver den bli större.. tycker det här är ganska lagom! Lekdejt nästnästa vecka när janni lyxat klart i Österrike!?
    kram

    SvaraRadera
  4. Det var en händelserik dag!
    Du, måste tipsa om den här bloggen, tror du kommer gilla den. Jag skrattar så jag gråter där http://www.meekatt.com/

    SvaraRadera