söndag 12 februari 2012

Där smög sig utflykten

Hade vi inte lämnat vintern bakom oss? Jag har ju beställt vårkläder till mig och Kei-san. Och så börjar det snöa! Jag har inte tid ork för sådana tramserier...

Komsi komsi plusgrader...

Vi tog en sen lunch på Vapiano när Keila sov middag i vagnen. Det kändes nästan som Miami...

Nu ikväll har vi ätit söndagsmiddag med min kusin Kacka och hennes lilla Leia och Jimmy och hans två barn.
Henrik och jag blev sjukt sugna på Barcelona, där Jannica bor.

Vem är ert "Free Card" by the way?
Jag vet vem mitt är och Henriks..
Men vem är ert?

5 kommentarer:

  1. Frikort vad det ja, -lätt, Ove Sundberg "the one and only!" ;)

    ...men om jag inte få välja honom, blir det en (annan) rollfigur; Tristan från "Höstlegender"! (Brad Pitt). Ahh och suck, finns liksom ingen vackrare, men han (Mr. Pitt) är tyvärr inte lika fin nu som då.

    Summa sumarum så behöver min sambo med andra ord inte vara så orolig att jag kommer "nyttja" mitt fikort ;)

    Vilket är ditt -tell me! :)

    SvaraRadera
  2. Här har det snöat ett par timmar med (Götlaborg)
    Inte så oväntat, det har liksom legat i luften i ett par dagar tycker jag. Tycker inte om det dock.

    SvaraRadera
  3. Ian Somerhalder! Han spelar bland annat Damon i The Vampire diaries. Det finns helt enkelt ingen vackrare än han!

    SvaraRadera
  4. Måste bara fråga. Vilken pizza är det på bilden. Blev så sugen på Vapiano när jag såg ert inlägg så vi gick dit idag. Jag lyckades dock inte hitta igen "er" pizza. Gott blev det ändå!

    SvaraRadera
  5. Det är pizza Bruschetta. Färska tomater, ruccola och hyvlad parmersan. Riktigt god! Henrik gillade inte den man jag gjorde ;-)
    Vilken åt du istället då?

    Mvh
    Danni

    SvaraRadera