torsdag 16 februari 2012

En liten gåva...

Jag tycker väl i och för sig att man kan ge och få presenter lite då och då och inte bara på Alla Fjärtansdag.

Men man faller för grupptrycket och så "mmmuuuste" man köpa nåt litet.

Keila hade gjort ett glittrigt hjärta på dagis till mig och Henrik. Hon är sin mammas dotter, that's for sure...

Keila fick en rosa blus från Zara baby.
Den ska hon ha till ett par vita spetsbyxor från Jacadi så fort det blir vår.

Jag fick en Camelia av Henrik. Jag hintade att jag hellre ville ha krukblomma framför snittblommor ;-)

Henrik fick ett hjärta i proslin av mig med en liten hälsning som den halvtysk han är.
1,90 euro kostade den.

Så handeln tjänade inte storkovan på den här familjen i år...
Känns bra.

1 kommentar:

  1. Söt blus den var vi också på väg att ta med hem.

    Kommer hon bli super söt i

    SvaraRadera