onsdag 10 november 2010

V.I.P på KOI

Very Important Person eller var det V.I.B (Very Important Baby)

Igår gick jag igenom hela min garderob och rensade ut det som ska gå Frälsningsarmén och det som ska ner i sommarlådan och lillgumman stod i gåstolen och gnällde... Tills hon fick tag i grejor på pappas sängbord, hehe!
Keila har numera tagit på sig rollen som utdelare av VIP-kort på Koi. Vill ni ha kort får ni alltså gå via henne, och hon är inte nådig i sin bedömning...

Lillskruttan kan dock mutas, (ej med fina viner och resor till städer med mycket neonskyltar), utan med roliga leksaker från Fisher Price eller BRIO, söta klänningar med volanger och päronpuré.

Lycka till alla ni som vill slippa kö och inträde...

You want it?

Ser jag ut som "Sebban" och Max nu?

Mamma, vill du ha vip-kort?


Det regnar Koi-vip-kort här då va...

5 kommentarer:

  1. Hahaha sötaste ungen!
    bra då ska jag ladda upp med päronpuré ;)
    tack för idag godingar, så jäkla mysigt!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! Hon är så go din lilla Keila!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja, jag vet inte...jag har i alla fall VAP:at idag ;-)

    SvaraRadera
  4. Åhhh söt & glad liten tjej du har Danni!!=)

    SvaraRadera