lördag 27 november 2010

I'm alive!

Jag har varit hos mamma och pappa några dagar eftersom att jag inte känt mig så bra och då skadar det ju inte med lite hjälpande händer. Det är så skönt att komma hem till mina föräldrar för det är alltid någon som tar Keila direkt och hon tycker det är så kul att vara där, titta på hundarna, äta gurka och rån och bada i mormors stora badkar.
Tyvärr har mina föräldrars internet legat nere så jag har inte kunnat blogga något alls. Pappa och jag har försökt fixa detta men det gick sådär. Nu är vi äntligen hemma hos oss och jag får uppdatera massor.
Men först ska Keilisen bada och få ny "jamis" och så ska jag truga med vällingen...igen.
Skam den som ger sig!
Paulina bjöd hem på ett glas vin innan Inkonst och jag funderar stark på att göra det nu när jag har nannyn här och allt. Bäst att passa på. Rätt vad det är är hon så gammal att hon inte har tid med att sitt här och häcka i min soffa...

Min fina julflicka på Vellingeblomman i torsdags. (Vi var där med mammamaffian och babyflicka-maffian ;-) och vi hade så mysigt!).

Vi hörs lite senare va?

4 kommentarer:

  1. vilken underbart fin bild! SÅ söt! Hur mår ni? haha jadå, det var nerförsbacke, haha super mysigt! Vad säger ni om nästa helg? vi kan både fre och lör! äta och dricka vin :)? kramkram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på er lilla tjej!!!

    SvaraRadera
  3. Woaw vilken bild, fine Keila! <3

    SvaraRadera