måndag 29 november 2010

Tävling i samarbete med Malou Barré

I samarbete med Malou Barré anordnar jag en tävling i bloggen.
Det enda ni behöver göra är att gå in på Malou Barré.se och titta på barnkläderna och skriva i kommentarerna vilket eller vilka som är ert favoritplagg, anmäla er till nyhetsbrevet på förstasidan och sedan länka till denna tävlingen i er egen blogg.
Vinsten Maja tyllkjol i valfri färg till flickor eller Oliver finbyxa/eller ballongbyxa till pojkar.

"MaLou Barré startade i Köpenhamn 2007. MaLou Barré tillvekar barnkläder i dansk design med fokus på exklusiva barnkläder i mycket hög kvalitet. Stilen är klassisk och elegant med en tidlös enkelhet. Vi lägger stor vikt vid stilfull komfort, hantverk och naturliga material.

Vårt fokus är att behandla och leverera era order snabbt. Vi har bra kundcervise som altlid behandlar förfrågningar, returer och övriga frågor snabbt och effektivt."




Tävlingen pågår till den 10 dec och då  publiceras en vinnare här i bloggen.

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Åh tack Danni! :) vad gullig du är!

    Hur mycket ska du jobba med Malou Barré? :) Verkar kul!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar om en kjol till Tove. Jag har länkat till tävlingen i min blogg så klart.

    Favoriten hos MaLou Barré är Lisa Tunika klänning.

    Kram Rebecca och Tove

    SvaraRadera
  3. Om man inte har en blogg då...?!

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar. Har länkat tävlingen i min blogg :) http://skjortigruta.blogg.se/2010/november/tavling.html#comment
    jag gillar deras pälsväst :)
    kram :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!!

    Jag är gärna med och tävlar. Där fanns massor av kläder som jag gillar. Har ju en flicka och två pojkar så det var svårt att välja en favorit men jag gillade sara tunika klänning väldigt mycket. Om jag vinner vill jag väldigt gärna ha oliver ballongbyxa.

    SvaraRadera
  6. Hej! Din blogg är superbra och läser den dagligen :)
    Jag är gärna med och tävlar i denna fantastiska tävling. Har en dotter på snart 6 månader som gärna hade velat ha kjolen.

    Favoriten hos MaLou Barré är Lisa Tunika klänning.
    Länk finns i min blogg.
    Sköt om er!
    Kram

    SvaraRadera