tisdag 16 november 2010

Keila och Zack fikar!

Igår måndag var vi och fikade med lille Vegas och lille Julian (och det kan ni läsa om här eftersom att jag inte hade kamera med mig) och idag var vi och fikade med en annan av Keilas pojkvänner, lille Zack.
(Det är mycket killar nu Keila...hrrm hrrm... Det är tur att vi ska träffa tjejerna imorgon!).

Vi träffade upp Zack och hans mamma Nina vid ett och fikade bort några timmar på Akademi Bokhandelns fik. Keila åt, sov och grät när Zack försökte charma henne. Varför är hon så rädd? Hon måste ju komma över detta... What to do? Tur att vi ska träffa många barn imorgon också så att hon vänjer sig.
Stackars Zack fick ju prata med sig själv och tills slut prata så högt så att bebisarna på andra sidan lokalen skulle höra honom. Keila, du är nog ingen rolig bebis att fika med för tillfället...

"Keilaaaa...kom så ska vi kraaamaaas!"

"Hehe...Keilaaaa..."

Lika sina pappor. Frågor på det?

"Om jag leker med min nalle kanske han glömmer bort att jag sitter här..."

Tack för idag sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar