måndag 15 november 2010

Måndag börjar veckan...

Idag vaknade jag med ett ryck klockan elva och trodde att jag försovit oss inför play-dejten med Titti och Sophie. Men vi hann lagom till lunchtid som vi bestämt, som tur är.

Vi har haft några jobbiga nätter och dagar eftersom att lillskruttan åkt på sin första förkylning. Hon är dunderförkyld och snorar, hostar och har feber. Idag har visserligen varit en bra dag så det börjar nog gå åt rätt håll. Stackars liten har åkt på suppar i rumpan och så fort hon ser en bit papper stänger hon ögonen och börjar gråta. Jag tror det svider under näsan så många gånger som jag torkat den nu...
Febern verkar vara över men alldeles nyss när hon vaknade till tyckte jag hon var varm igen.

Efter lilla fikadejten med Keilas kompis och kusin (Vegas och Julian) så gick vi en runda på hundfältet med Bibbi och andades in lite frisk luft innan vi åkte hem och mötte upp pappa Henrik som hade köpt med sig mat från Ganesha.
Nu ser vi på fotbollsgalan och jag försöker förbereda för en tävling jag ska ha här i bloggen. Håll utkik!

Det var kallt vid havet idag...

Keila gillade INTE promenaden...

Men det gjorde Bibbi...

1 kommentar:

  1. Det ser ut som rena rama sommaren fortfarande nere hos er ju. Alldeles blått vatten, grönt gräs & nästan klar himmel.

    Idomin under näsan brukar göra susen :)

    SvaraRadera