fredag 19 november 2010

Städar och tvättar

Keila hjälper mamma att städa och tvätta för ikväll blir det mellanfest mellan konserten och den officiella Lady Gaga efterfesten på Koi. Tror ni Gaga kommer? Jag och mina väninnor har bokat bord och om inte Keila lever rövare ikväll ska denna mamma koppla av och ha riktigt roligt!
Håll tummarna för mig...

Nu återgå vi till städandet och tvättandet.
När jag blir stor ska jag ha städerska. Det har Keila och jag kommit överens om idag. Hon tycker nämligen att jag är mördande tråkig som valsar runt med dammsugaren medans hon får leka själv på lekmattan.
Det är mycket gnäll nu. Som tur är kommer min mamma snart hit och då kanske jag kan hoppa in i duschen.

Usch, nu blev jag hungrig...

Så var badrummet städat...

Med Creme Fraiché på näsan...
Gooott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar