fredag 12 november 2010

My-Babyplaid

Keila har fått en underbar filt från My-Babyplaid. Jag blev helt förälskad i den ljusrosa underbart mjuka lilla filten direkt jag såg den. (Fick se Elias i ljusblått när jag träffade honom och Annelie och den var så fin!).

Det här är en sådan filt som jag bara måste spara till henne och ta fram den dagen hon själv väntar barn.

My-Babyplaid blir personlig för varje barn eftersom barnets namn, vikt, längd och födelsedatum vävts in. Filten är i ekologisk bomull av högsta kvalité. Det är en perfekt dopgåva eller nyföddpresent till vänner.
Eller varför inte till ditt eget barn? Gå in på My-Babyplaid och titta på framställningsprocessen och läs om kvalitén. Ni kommer inte ångra er. Här hemma är filten redan en favorit, när den inte hänger över spjälsängen i babyrummet så värmer den Keila gott i vagnen vid kalla promenader eller sovstunder i soffan.

En personlig filt till bebisen.


Keila njuter av sin filt.
Tusen tack My-Babyplaid.

6 kommentarer:

  1. Den är såååå fin och mjuk och skön!
    En favorit här hemma med!

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Jag känner ingenting buuhuuu.. Hoppas det kommer.. ja vi ska ta reda på de, jag är för nyfiken =)

    SvaraRadera
  3. Jag köpte först 80 men tror de du satt kvar på min spinkis ;) nope ramla ner, så fick byta till 74 och även de e lite stora runt magen.. ska fan börja ge henne grädde istället för vatten till maten ;)

    SvaraRadera
  4. så himla fin är den!! EMilia vill också ha en sån :) kramar på er.. längtar tills onsdag! hoppas bara denna DUMMA förkylning försvinner nu!

    SvaraRadera