tisdag 8 maj 2012

Tävling!

Nu har ni chansen att vinna ett generöst presentkort på 1250 kr hos byKier
En tävling i samarbete med det underbara skomärket kickas härmed igång. 
Tävlingen pågår till den 13 maj till 24.00 och det ni behöver 
göra är att anmäla er till Nyhetsbrevet på deras hemsida samt skriva 
en kommentar under detta inlägg att du är med och tävlar!

Stort lycka till alla läsare och sprid gärna tävlingen på era bloggar.







Keilas favoriter hos byKier.


På hemsidan kan du också se en film om hur man mäter barnens fötter så att man skickar efter rätt storlek. Klicka in på sidan och kolla alla fina barnskor.

Och än en gång, lycka till i tävlingen!

24 kommentarer:

  1. Jag är jättegärna med och tävlar och har signat mig för nyhetsbrevet!!!
    Ta hand om dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag är mer än gärna med och tävlar.. Är redan anmäld till nyhetsbrevet:)

    Jeanette

    SvaraRadera
  3. Åh vi är med och tävlar! Ett par fina sandaler till sommarens roligheter hade varit på sin plats:)
    Vi har signat upp för nyhetsbrev!

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar, det går en del skor till två små flickor som busar mkt, även i sina söta finskor.

    Tack för en sån mysig blogg, kikar in varje dag!

    SvaraRadera
  5. Jag och min dotter Emma är jätte gärna med och tävlar!
    Nya skor är hon i behov av då hon växt så det knakat den sista tiden :)

    Nu håller vi tummarna för oss. Och jag har anmält mig till nyhetsbrevet så klart!

    Ha en fortsatt skön dag!
    Och grattis i efterskott till båda Keila och dig!

    SvaraRadera
  6. Jag har signat mig till nyhetsbrevet och vill så klart vara med och tävla.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken grym tävling! Jag vill gärna vara med:-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. JAg är med och tävlar.
    Petra

    SvaraRadera
  9. Katarina

    Hej jag har också signerat mig för nyhetsbrev.
    Hoppas på vinst till barnbarn som ska fylla 1 år.
    Vänligen Katarina

    SvaraRadera
  10. Ett par/ flera par nya skor hade inte varit fel! Är gärna med i tävlingen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Michelle Fyhr Seifert8 maj 2012 kl. 18:24

    Hej!
    Jag vill gärna vara med att tävla! Hade passat perfekt till mins små vilddjur ;-)
    Stor kram till er alla!

    SvaraRadera
  12. Jag vill också tävla om ett presentkort på dessa underbara skor!
    Vänlig hälsning Marie

    SvaraRadera
  13. Jag och Emilia är såklart med och tävlar! Hade passat perfekt med fina sandaler till mig och Emilia i sommar :)
    Nu håller vi tummarna!

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag har skrivit upp mig (ja eller kanske mest då för min dotter...) på deras nyhetsbrev. Nu hoppas jag vi vinner så det kan shoppas en massa fina sommarskor!

    Kram från Lina o Elsa

    SvaraRadera
  15. Terese Christiansson8 maj 2012 kl. 20:08

    Hej! Vilken underbar tävling och jag är med och tävlar :)

    SvaraRadera
  16. Sandra - mamma till Klara8 maj 2012 kl. 21:03

    Jag är också med och tävlar!! :)

    SvaraRadera
  17. Åh vad jag vill vinna detta presentkort!!!! Har signerat mig för nyhetsbrev och håller nu tummarna.

    Hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  18. Med och tävlar:))) // johanna,(saga&arvid)

    SvaraRadera
  19. Jag är med och tävlar. Har också skrivit upp mig på deras nyhetsbrev.

    SvaraRadera
  20. Jeanette/lykketrold9 maj 2012 kl. 22:29

    Jeg er tilmeldt nyhedsbrevet og vil meget gerne väre med i konkurrencen om at vinde.

    KH Jeanette T.

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och tävlar! :-)

    SvaraRadera
  22. Jag är med å tävlar! Behöver skor till småtjajorna :)
    idaforsmark@hotmail.com

    SvaraRadera