måndag 21 maj 2012

En heldag på ballan

Efter min tidiga check out for jag hem till en sommardag.
Keila och jag har spenderat hela dagen och kvällen på vår terrass och haft det så skönt.

Frukost i skuggan.
Jag brukar alltid köpa med mig god frukost hem när jag har tidiga utcheckningar.

Jag har tyvärr bränt näsjäveln lite så massor av fräknar har kommit till liv.

Lillan har lekt fint i skuggan medans jag kopplat av.

Amen så gulligt när hon håller upp "guckans" ben när hon "tårtar" bort "beeeschet".

Henrik och jag har pimpat balkongen nu ikväll. Det blev jättenysigt.

Lyktan köpte Sophie till min 30-årsdag för ett tag sedan. Jag tänder den en stund varje kväll och tittar in i skenet. Något säger mig att jag kommer göra det länge framöver...

Jag har planterat massor av fina blommor här.
Det luktar jättegott av Lavendel.

Ett glas av Systemets ljusaste rosé får avrunda kvällen.

Sov gott alla läsare.

12 kommentarer:

  1. Det är så roligt att du skriver hur Keila pratar!
    Det brukar jag oxå göra för jag vet av erfarenhet att man senare glömmer hur gulligt de pratade då de var små.

    Så fin lykta..
    Jag tänker på Sophie dagligen och lider så med henne och med er.

    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  2. Det är charmigt med fräknar :-)

    Fint ni har det! På tal om inget så köpte jag idag en vit Ralph Lauren klänning till mig 2,5 åring. Det sved i plånboken men jag vart lite inspirerad av inlägget under där din dotters kusin hade en variant i blå :-) //Bee

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! Både på din dotter när hon leker och på eran altan! Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Härlig balkong/terass ni verkar ha :)

    SvaraRadera
  5. Gud vad SÖT hon är, lilla Keila! Var är den fina hatten ifrån?

    SvaraRadera
  6. Så otroligt söt hon är, lilla Keila. Hon verkar verkligen vara en jätterolig och gullig liten tjej.
    Vilken fin lykta från Sophie, jag förstår att den betyder mycket för er just nu.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  7. Åh så fin terass!! Är det bara er? :)

    SvaraRadera
  8. En sån härlig oas ni har Danni, jättefint. Goa, söta unge, pussa henne från mig och hälsa Henrik så gott.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg matta!! Vart har ni hittat den? får jag fråga om pris oxå? Skulle passa perfekt i vårt uterum, kram :)

    SvaraRadera
  10. Detta underbara barnprat, man blir varm in i själen. Min dotter hade stora problem med att säga r så det blev en del söta saker av det. Kram♥

    SvaraRadera
  11. Du har verkligen en jättesöt dotter, och vilken mysig balkong/altan ni verkar ha :)

    SvaraRadera
  12. Er terass ser fantastisk ut! Och Keila är såå fin!
    Måste bara säga hur sorgligt jag tycker det är med Sophie. Är ni vänner eller släkt?
    Oavsett hoppas jag ni orkar vara starka för henne och familjen även om det måste vara sjukt svårt med en sån här ofattbar situation.

    Många styrkekramar från mig och Lilly iaf

    SvaraRadera