torsdag 3 maj 2012

En tredagars

Jag är ute på en tredagarsslinga och det börjar rycka i hjärtat efter Keila. Ja, Henrik också såklart. Inte förrän imorgon kväll får jag träffa mina hjärtan igen...

Jag vaknade i ett strålande varmt Palanga där jag just nu fördrivit tiden i småbutiker bland alla söta hus.
Vi kan säga såhär, fashion är inte deras starka sida. Det finns verkligen ingenting som är snyggt. Inte ens ett vanligt linne eller en ballerinasko.
Jag lyckades hitta en mössa till Keila och strumpbyxor för 10 kr styck. Samma som Kappahl säljer för 89 kr, ni vet de med ankstjärten. Så söta!

Nu ska jag äta en pasta, ta en kaffe och sen drar jag på uniformen och åker till Bologna.

Radisson Blu i solsken.

Påminner mig om Corso Como i Milano.

Mitt bland alla tantaffärer låg en Bose.

I den här parken hittade jag en lösspringande vit chihuahua. Den hade halsband och strosade omkring själv. Hoppas den hittar hem...

Sophie är inlagd för smärtor och strålbehandlas pga dem. Jag önskar så att hon får bli smärtfri och så att hon kan njuta av dagarna tillsammans med sin man och son mer.

3 kommentarer:

  1. Jag önskar av hela mitt hjärta att Sophie ska bli fri från sin smärta. Hoppas att behandlingarna hjälper så att hon kan få njuta av våren tillsammans med sin man och son! Tack för en liten uppdatering om henne. Längtar tills hon kan skriva ett inlägg på sin blogg själv! Många tankar går till Sophie som berör så djupt! PS! Din blogg är också trevlig att följa och Keila är bara såå söt!! Kram, Eva

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar hem till din dotter!:)
    Tack för uppdateringen ang. Sophie.

    SvaraRadera
  3. Följer både din och Sophies blogg och hennes öde berör mig mycket. Förstår att det är tungt för hela er familj, önskar så att hon kunde få bli frisk och att ni slapp mer sorg inom familjen. Tack för en rolig blogg att följa! Desirée

    SvaraRadera