söndag 27 maj 2012

Morsdag

Morsdag firades hos mina föräldrar först, där vi befunnit oss sedan i torsdags kväll.
Ja, det var rätt skönt att flytta hemifrån idag och komma hem till vårt eget. Vi hade Sophies föräldrar på middag och vi grillade amerikanska hamburgare med Sophies berömda Coleslaw. Det var mysigt att träffa Jojje och Stina och prata lite om vår lilla ängel i himmeln.

Kvällen spenderades hos Henriks föräldrar där vi fikade innan vi styrde kosan mot Drottningtorget.
Alla mammor är härmed firade och nöjda.

Vi cyklade och handlade frukostbullar till mormor/mamma tiiiidigt imorse.

Sedan hjälpte/stjälpte barnen farfar/morfar i trädgården.

Sedan hjälpte Keila sin farmor i trädgården. Gröna fingrar på den här asså.

Keila plockade en alldeles egen morsdag-bukett till sin mamma. Den står på mitt nattygsbord.

Farmor och Keila.
Imorgon checkar jag in vid tio och sover borta.
Jag hoppas jag kommer klara de ensamma timmarna på hotellet...

7 kommentarer:

  1. Åh, jag blir alldeles tårögd och jag vet inte vad jag ska skriva... Världen är bra orättvis. Alla tankar hos er.

    SvaraRadera
  2. Gullefjun de där två, de verkar vara väldigt bra kompisar, härligt! Ni verkar ha haft en fin dag trots allt... Ni är fantastiska och verkar vara väldigt bra på att ta hand om varandra! Kram

    SvaraRadera
  3. Söta små barn! Hoppas det går bra att flyga, själv ska jag snart ut och flyga för första gången på många år. Nervös så jag vet inte vad men livet är för kort för att vara rädd för flygplan som kan ta en till fantastiska platser och människor.

    SvaraRadera
  4. Fina ni ,

    Vad jag grät när jag läste vad Rasmus skrivit. Det är så ofattbart det som hänt. Förstår inte varför.

    Men i lilla Julian finns Sophie alltid . I hans fina små ögon glittrar Sophie och vakar över honom.


    Tänker på er .

    SvaraRadera
  5. Usch jag gråter.. Så himla orättvist!! Men jag hoppas och tror att Sophie håller ett öga på er någonstans ifrån och får uppleva allt det fina och lilla Julians uppväxt <3 Tänker på er!!! Det är så ofattbart hemskt! Massa varma kramar!

    SvaraRadera
  6. Tänker på er varje dag <3

    SvaraRadera