lördag 5 maj 2012

Köpenhamn

Vi har haft en helt underbar dag i Köpenhamn. Vi tre.
Shopping, lunch på Wagamama, Tivoli och strosande.
Jag kände mig så glad och varm av kärleken från Henrik och Keila idag.

Tusen tack för alla gratulationer kära ni. Det värmer och Rasmus beordrande att koppla bort de mörka molnen på himmeln hjälpte. Jag har tänkt framåt och varit glad. 
Men jag har kallat Keila för Sophie flera gånger... Så att inte tänka på henne helt och hållet går inte...

Keila började dagen med att laga "feffe" åt oss i sitt kök.

Redo för storstan.
Vackra Köpenhamn.
Vår Henke.
Lunch på Wagamama
Henriks absoluta favorit, Chicken katsu curry.


Keila godkände.

Tivoli

Alla träden stod i blom.
Underbart.
Vi hittade en bäck.








Och bäst av allt! Pippi var på Tivoli!
Lyckan var total!!!

Keila fick en kram och Pippi sa: Oh du är en svenskis!
Keila var helt stum av beundran.
Pippi finns på riktigt! Bara så ni vet!

Klang var inte lika intressant.

Keila - the Stalker.

Poppis hus på scenen.

Glass i stora lass!

En halväten "Hallo Kitty"-klubba.
Keila hade inte hjärta att äta mer än runt om.


Nu ska vi strax lägga lillan i vagnen och gå ut och äta nåt gott och ta ett glas bubbel. 
Och så ska jag prova min present. ;-)
Ha en fin lördagskväll alla läsare.

5 kommentarer:

  1. Grattis! Så magisk bild på Keila därr hon står vid rodedendron (stavas?) i solstrålarna.

    SvaraRadera
  2. Låter som en jättehärlig 30 års dag. Den där kyckling curryn såg helt sjukt god ut ! Jag älskar kyckling och curry.

    Keila börjar bli så stor, skulle nästan skriva att jag längtar tills Signe är sådär stor. Men nej, här längtar jag inte bort tiden. Njuter av det som är nu !

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder, speciellt där Keila står mitt i solstrålarna, en riktig sagobild. Ha nu en fortsatt fin kväll, Danni med mycket mys. Hälsa Henrik så mycket och pussa söta Keila från mig. Stor go kram o vi ses. Pssst... den där kycklingen såg verkligen mumsig ut.
    Essie

    SvaraRadera
  4. Grattis på din 30-årsdag!
    Vilka fina bilder på din familj. Ta hand om er!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera