måndag 7 november 2011

Svar


Sofia Sjöström sa...
hej! Tack för en mysig blogg, jag gillar verkligen din stil, både när det gäller prylar och inställning till livet. Älskar hur fint du klär er lilla tjej! Jag och min man ska få en tjej i februari och jag skulle bli superglad på tips på var man kan köpa fina barnkläder. Tyvärr bor jag inte i Skåne så om du har några bra webbsajter att tipsa om gör du en Örebrotjej lycklig:). Ha det gott!

Danni: Vad roligt med en liten tjej! Grattis!
Jag handlar mycket på HM, Kappahl och Lindex til Keila och så kompletterar jag med en söt kofta eller en gullig klänning/kjol som kostar lite mer. När vi är i USA går jag loss. DÄR finns det söta barnkläder och till inga pengar alls. Jag köper på mig massor. Ingen affär i Sverige har sådana underbara barnkläder. Både till pojkar och flickor. Jag älskar Ralph Lauren till barn, (Inte så förtjust i tennisklänningarna dock) men de har massor av söta koftor, jackor och klassiska klänningar med rosett på ryggen. Me like ;-) Känner du någon i USA så passa på och beställ när deras REA startar nu i dec och be vännerna skicka hem det. Jag handlar inte mycket på nätet här hemma. Ett märke med söta grejer är Livly.
Inte så mycket kläder i ögonblicket men det blir nog större. Hoppas jag var till liiite hjälp i alla fall ;-)

elin:) sa...
vad jobbar du som och vad jobber henrik som :)? och om jag inte är fel på det så bor ni i en lägenhet i stan i malmö eller :)?

Danni: Jag är flygvärdinna på SAS bla och vi bor i en lägenhet på Gamla Väster i Malmö.

Anonym sa...
Då kan fast jag inleda med att fråga varifrån Keilas ursöta jacka i inlägget här under är ifrån? (shit vad det blev en lång fråga..)

Danni: Jackan är från danska Vere de Terre. Jag är jätteglad att jag hittade den jackan och på REA dessutom på Baltzar Barn här i Malmö. Den är så söt med sidenbanden som man knyter till rosetter.

Anonym sa...
HUr länge har du och din kille varit ihop?

Danni: Till våren blir det fem år... Och hur vi klarat det är en hel vetenskap ;-)

Emma sa...
Kan du inte berätta vad du har gjort i ditt liv från studenten till nu? ;) Du verkar ha en rolig historia så jag är lite nyfiken, haha.

Danni: Jag och mina tjejkompisar åkte till Kos och "säsongade" direkt efter studenten. Joooo...det gjorde vi. Haha! Kan ha varit den galnaste sommaren i mitt liv.
Efter det åkte jag till Milano och läste fashion and textile designIstituto Europeo di Design. Och efter det flyttade jag till London och började på Epsom Univeristy i Surrey och läste journalistik. Sen träffade jag Henrik, åkte hem, blev sambo och på smällen... Som det kan gå. ;-) Ja, alltså emellan allt så hände det mycket. Mmmmmmycket. Men mer om det i ett annat inlägg... 

Anonym sa...
Var kommer de fina tavlorna ifrån som ni har i sovrummet?

Danni: Tavlorna är köpta på nätet av min sambo. Jag har letat och letat men jag hittar inte sidan. Den verkar nerlagd... Sök på "Love Quotes" så kanske man kan hitta något liknande?


Keila i en söt dress från Miami.








3 kommentarer:

  1. Hej! Jag undra var du har köpt denna kjolen som Keila har på sig här
    http://babybambola.blogspot.com/2011/11/utflykt.html
    Den är så underbart söt
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Den är från H&M. Från stora "bickors"-avdelningen. Finns från strl 86.

    SvaraRadera
  3. Just det. Det var du dom var på Kos 2000 med Elsa va??

    SvaraRadera