torsdag 3 november 2011

Rosa räddar liv

Bröstcancer är den vanligaste formen av cancer som drabbar kvinnor men idag överlever 80% tack vare omfattande forskning. Målet är att alla 100% ska överleva. 
Japanska Kai är med i kampen och skänker 10% av varans värde till bröstcancerforskningen.
Är du med i kampen?
Idag beställde jag denna rosa kniv. Rosa räddar liv. 
Min ljusrosa Kitchen Aid är också en sådan här vara där 1000 kronor skänktes till Bröstcancerfonden.

Jag önskar att det var mer jag kunde göra...

Koketcetera.se kan man beställa kniven. Den finns även att köpa på bl.a Cervera.
Och visst blir den en fin julklapp till en kär väninna?
Kom igen nu vänner, alla kan göra något.


1 kommentar:

  1. Tog precis bort min Oktoberinsamling från bloggen. Alltid något. Sen har vi köpt ett gäng rosabandreflexer :-)

    SvaraRadera