söndag 13 november 2011

Försökskanin

Idag gick min vän Matilda en kurs i ögonfransförlängning och jag var hennes försökskanin...
I sex timmar låg jag på en säng och blundade med undantag för en timmes lunch.
Fastän det var allra första gången Matilda ens gör något sådant här så blev det riktigt bra. Jag är skit nöjd och bäst av allt, att slippa behöva använda mascara.

I love it!

Första omgången.

Andra omgången.

Jag utan make up. Visst blev det fint?
Är det någon som vill göra detta så kontakta mig via mail. Jag kommer göra ett inlägg med information när Matilda känner sig redo och har införskaffat sig allt nödvändigt för det här. Känns väldigt naturligt och jag fick tummen upp av Henrik.

Jag är en sådan som vill sminka mig och det gör jag mycket för min egen skull men också för att se fräsch ut på jobb och inför andra. Och att nu kunna skippa sminket och ändå se pigg och snygg ut är ju klockrent!
Ja, kalla mig ytlig. Jag kan leva med det ;-)

7 kommentarer:

  1. Jeeez vad skönt! Står alltid och svär när jag tar på marscara, evigt vevande med borsten och blygsamt resultat.

    SvaraRadera
  2. Gud så snyggt!!! Inte fel att slippa måla mascara ju!! Klart vi måste ses! FÖR länge sen!!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Jag skulle gärna gjort det! ;)

    SvaraRadera
  4. Det är inga problem om man har linser va? Skulle gärna gärna prova. Hur mycket skulle det kosta tror du?

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev, hon verkar duktig!

    SvaraRadera
  6. Har länge tänkt på att göra det! Vad kostar det? Gabby

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt :) moviestar fransar ;)
    Själv använder jag neulash det funkar bra
    Man måste bara komma ihåg att sätta dit det varje kväll!
    Ha en fin kväll!!

    SvaraRadera