onsdag 9 november 2011

Mamma schäschä

Onsdag 9/11-2011 
Jag har gått som i en dimma hela dagen, med magont och huvudvärk.
"Mamma schäääschäää?! (lessen)" frågade Keila när tårarna rann längs mina kinder innan.
Nu ikväll drog jag på uniformen och flög till Manchester. 
Jag är hemma igen och har varit inne hos lillan och tittat och pussat på henne.
Varför är livet så orättvist? 

Varför ska Sophie behöva slåss igen?
Vi ska alla hjälpa henne att slåss. Även ni, mina kära läsare. 
Peppande ord och tankar stärker... Spar inte på dem.

Tack



5 kommentarer:

  1. Fy för cancer!!! Min mamma fick beskedet sköldkörtelcancer i måndags. :'(

    SvaraRadera
  2. Det är inte rättvist och jag blir så ledsen när jag tänker på det. Jag hade hoppats att deras och er mardröm var över. Jag sänder alla mina positiva tankar till Sophie och hon är en stark tjej så hon SKA rida ut denna stormen också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fy vad orättvist livet kan vara, du skriver så fint och på något vis hjälper det med stöttande och peppande. Hoppas verkligen det kommer gå bra

    SvaraRadera
  4. Denna hemska sjukdom..läste bloggen och tårarna rann..

    SvaraRadera