tisdag 1 november 2011

THE Mysse

Jopp, jag hittade den! Eller min pappa hittade den rättare sagt. På Änglabus i Trelleborg låg den och väntade på att få värma  Keikeis huvud i vinter. Jag förälskade mig i den redan förra året men då var den för stor och klumpig till en liten bebis. Eller så intalade jag mig bara det för att jag inte hade pengar just då. Vad vet jag?

Men den är så söt och jag kan se framför mig, mössan, pulkaåkning och snö och röda goa kinder.
Längtar!

Lilla huset på prärien-mössa i vinterskrud.
Visst dör ni så söt den är? ;-)


8 kommentarer:

  1. Ursöt, en sån hade min nu 14-åriga (oj) tös när hon var i Keilas ålder. Puttinuttigt så det förslår :-)

    SvaraRadera
  2. så fin!
    Men är inte Änglabus stängt?? Det Var dock ett tag sen vi glada ihågen skulle in och shoppa och där var inga kläder i butiken... sen har jag inte gått dit. Har de öppat upp igen??

    SvaraRadera
  3. Ja, har inte änglabus stängt? Jag var också där och då stod det butiken har upphört! Är den öppen igen?
    Jäääättesöt mössa på keila!

    SvaraRadera
  4. Det blir inte mer Keila än så, bra jobbat av morfar!!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag undrar om du skulle kunna dela med dig av lite namnförslag från när du väntade Keila. Jag och min kille har mänligen enorma problem med att hitta ett bra tjejnamn och kan verkligen inte sammsas så skulle vara snällt om du kunde komma med några förslag :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jättegullig mössa! Vill veta vad den heter? Vem som gör dem?
    Tack tack!

    Caroline

    SvaraRadera
  7. Men Gud så fin vill också ha en men kanske för klumpig för en 6 månaders??

    Kram

    SvaraRadera