lördag 5 november 2011

"Kan du vissla Johanna?"

Keila försöker vissla. Jag tror det kommer från "Mijmil" (Emil), som vi just nu kör hårt på. Tack gode Gud för Astrids fantasi och författarskap. Tack kära Astrid för att du skapade något annat än bara Pippi. Hade inte Keila pausat med Pippi och börjat med "Mijmil" så hade jag rispat " rymmen" och " de sju haven".


Ibland får hon till det och då blir hon liksom förvånad...


Min fina tjej, jag saknar redan dig fastän du bara ligger ett par meter bort och sover...

5 kommentarer:

  1. Fan vad söt hon e!!! Man får inte svära som mamma jag vet söt mössa med lika tokig i mössor som jag e till Andrea

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Goa, söta unge, pussa henne massor från mig och hälsa Henrik. Vi syns o hörs, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Underbara unge!! <3 Vad duktig hon är!! Älskar kappan/jackan!! Så himla fin!! Och mössan och skorna! Åh fina fina Keila! =) Trevlig helg! Kramar!!

    SvaraRadera
  4. hon är så underbart söt!!!!! =)

    SvaraRadera
  5. Vad fina kläder, hon är siiiiitsöt verkligen :-)

    SvaraRadera