måndag 21 november 2011

All day All night

I lördags skulle jag och min kära vän Luisa gå ut och ta ett glas vin.
Amen alltså det går inte. Det är bara att inse... Det blir aldrig lugnt när vi ses.
Vi körde all in då vi träffade på Janni och hennes Mads. Jag minns nog inte hur många glas champagne jag drack...
Men vi hade så jäkla roligt och träffade lördagens brudpar, Lisa och Pontus som dubbeldejtat med nyförlovade Saahil och Sahar. Jag frågade Henrik ifall det smittar men han bara skrattade åt mig.. Well well ;-)
Det var skönt att komma ut och träffa lite folk och glömma bekymmerna som lurar i huvudet under all annan vaken tid.

Söndagen var inte så rolig dock...
Jag har aldrig varit så dålig efter en fest faktiskt. Då kan ni kanske förstå hur illa jag mådde... Jesus Kristus!
Nu blir det inte mer champagne förrän på...lördag... ;-)

Idag har Keila och jag myst hemma och laddat rejält inför morgondagens tvåårskalas för lilla Ellen.

Ikväll lagade jag torsk med riven pepparrot och potatis. Mycket uppskattat. Vi fortsätter måndagsmyset med film.

Världens busigaste tjej...

4 kommentarer:

  1. Tänk så mycket jag har saknat din blogg!! Det första jag gjorde när vi landade på Gatwick var att surfa in hos dig! Många kramar Ellis

    SvaraRadera
  2. o världens sötaste Keila!! Jag har varit DÖD idag..nästan värre idag faktiskt... Jävla Mads, haha men roligt var det!!

    Ses imorg..puss

    SvaraRadera
  3. Sjukt sött med rosetten längtar till Andrea är större så jag kan köra all in på rosetter och allt , nu blir det lite utklätt ha ha!!! Hon e världens sötaste keila!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Och jag blev inte bra förrän idag... Va fan hände? Jag som bara skulle ta två eller tre glas. Drack vi gröna shots förresten?

    SvaraRadera