fredag 4 november 2011

Kallt


Idag åkte vinteroverallen på. Jag frös imorse och Keila skulle på utflykt med dagis till parken.
Jag vill inte att hon ska frysa. Jag kanske är för pjåskig men jag minns själv hur surt det var att vara ute hela dagar med skolan och frysa. 
Det är faktiskt november nu och novemeber är en vintermåndad i den här familjen.
Så det så.
Därför åkte min nya vinterjacka från Burberry också fram...
Som jag längtat.

Jag sitter med lite jobb. Lite spännande grejer och möten här på Mac'en.
Vi får se vart det bär...


3 kommentarer:

  1. En dagens på mamman också med nya jackan kanske?!?

    /En snäll anonym!

    SvaraRadera
  2. är sugen på att se en bild på din nya jacka! hoppas ni får en mysig dag :)
    Kram från en stockholmstjej !

    //klara

    SvaraRadera
  3. Gosungen!! Håller med om att det är hemskt att frysa!! Mysigt med utflykt =)

    SvaraRadera