torsdag 10 november 2011

För mina synder?

Hujeda mig...
Keila har jag fått för mina synder ;-)

Hon är den vildaste unge jag känner. Klättrar på allt och balanserar uppe på höga höjder titt som tätt.
Jag har aldrig träffat på en unge som med sådan beslutsamhet verkligen klarar av det också.
Hon har ett balanssinne som inte är av denna värld. (Vem har hon det ifrån ;-)
Skulle inte bebisar vara klumpiga och "snubbliga"?
Denna tjej tar sig ditt hon vill, ramlar hon reser hon sig bara upp och försöker igen.
Jag ser redan att hon kommer bli en lika stark kvinna som Sophie. 

"Maaamma! Släpp ut mig!"

"Skratta du! Det kommer göra ont när jag får tag i dig."

"Easy peasy!"

"Hade jag varit du hade jag sprungit och gömt mig..."

Måste vi redan byta till stor säng...?
Jäkla unge!

4 kommentarer:

  1. Goa, söta unge, pussa henne massor från mig och hälsa Henrik så gott. Och som vanligt klockrena kommentarer. Stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Haha men shit! Mina barn klättrar också på allt, står på köksbordet, upp på toalettstolen och vidare upp i handfatet osv. Men aldrig någonsin ur spjälsängen, det ÄR avancerat! Ha en trevlig kväll/ Ida

    SvaraRadera
  3. hahaha jäkla busunge, Ellen är alldeles för lat för att orka klättra över sängen själv ;)
    när ses vi?
    kram

    SvaraRadera
  4. Det är ju roligare med en stor säng än en liten! Haha hon är duktig på att klättra må jag säga! Jag hade vart livrädd konstant! Jag förstår att du har hjärtat i halsgropen!

    SvaraRadera