tisdag 22 november 2011

Och så kom di...

Ja, rynkorna alltså.
Kan bero på att jag hade en tuff helg...
Eller att jag blir 30 år (!!!) i maj.

Tycker mig ana lite vid ögonen och det gör mig faktiskt inget.
Vill Henrik byta ut mig mot någon rynkfri sötnos så får han ju göra det.
Vad ska jag göra åt saken? Inte botox i alla fall. Det skulle jag aldrig våga.
Nya tuttar skulle jag vilja ha, men de ser ändå inte så annorlunda ut mot innan graviditet och amning.
Kanske efter barn två och tre, men den tiden den sorgen va?

Stämmer det att flygvärdinnor blir rynkigare än kvinnor som jobbar på marken?
Har hört det. Tycker inte det stämmer. Jag har precis fått mina första allvarliga rynkor och vet tjejer som bor och jobbar här nere på jorden som har fler och är yngre...

Bara så ni vet alltså 

7 kommentarer:

  1. Jag ser inte en enda rynka på den där bilden!! Haha du e för rolig! Du, rynkor??:) kram

    SvaraRadera
  2. Jag har rynkor kring ögonen men jag vet att de är glädjerynkor som uppstått efter mycket skratt och leenden ;)

    SvaraRadera
  3. Du är ju så himla snygg iallafall, så en rynka hit eller dit spelar ingen större roll!!

    SvaraRadera
  4. Äh, trams! Du har inga rynkor. Tro mig. Vacker som en dag är du också

    SvaraRadera
  5. Amen Danni!!! Inte en enda jävla rynka! Du är hur fin som helst!! Kram

    SvaraRadera
  6. Min fina.. Du har inte en rynka så långt ögat kan nå! Lika vacker på utsidan som insidan är du!! Puss titti

    SvaraRadera
  7. Äh,rynkor.
    Jag har några stycken fast jag är 23. Ser det som att jag levt och känt ordentligt =)

    SvaraRadera