måndag 23 maj 2011

Two more to go...

De här två sötnosarna har ännu inte hittat något hem och det börjar dra ihop sig för avfärd för dem andra. Alltså börjar jag bli nervös. Jag vill inte ha två små valpar här hemma i sommar. Det funkar liksom inte. Inte alls faktiskt. Kan ju tillägga att jag är extremt glad att de andra tre valparna hittat mysiga och trygga hem.
Är det kanske någon som känner till någon som vill skaffa hund, funderat på det ett tag eller kanske rent av jagat en Bichon Frisé/Bichon Havanais? 

Hör av er till mig.



♡ 

2 kommentarer:

  1. http://itsmeyourdani.se/bojkotta-koi/#Kommentarer

    Äger inte Henrik Koi?

    SvaraRadera
  2. Svar Anonym,
    Kan elefanter fisa i rymden?
    Ser det ut som om jag bryr mig ifall nån 20-årig brud blir utkastad? ;-)

    SvaraRadera