fredag 6 maj 2011

Mysig födelsedag

Ja, min födelsedag var riktigt mysig. Förra året hade jag en fem dagar gammal bebis vid mitt bröst, i år har jag en ettåring som går! Keila kryper inget alls mer. Igår till och med sprang hon med Vendela hemma hos mina föräldrar. Jag kommer har grymt snygg bränna i år, så som jag ska jaga ;-)

Henrik bjöd mig på lunch på Johan P här på Gamla Väster. Jättegod fiskrätt och ett glas vitt till det. Mmmm!
Lite senare på eftermiddagen tittade Henriks föräldrar förbi och grattade med present och blomma.
Vid fem infann vi oss på Vendelas dagis där hon skulle uppträda i en Pippi-pjäs, bara det att hon vill inte uppträda när hon såg alla oss. Hon ville ju såklart sitta på "Hins" axlar.

På kvällen åt vi middag på A9 i Trelleborg med min familj innan vi körde hem till våra valpar och tog ut Bibbi på en "bajs-och-kiss-runda" i kvällen.
Perfekt dag med mina nära och kära, precis som jag ville ha det.

Tack för alla fina presenter. 

1 kommentar:

  1. Hej Danni!
    Härligt att höra att ni hade det gott, du får ha din present senare. Pussa goa, söta Keila o hälsa Henrik så gott. Ha en knallfin dag idag o njut. Stor go kram, vi syns o hörs.
    Essie

    SvaraRadera