måndag 16 maj 2011

Mysmåndag med bästisarna

När vi vaknade idag blev det "lelle" i soffan och tecknat på tv'n. Mycket mysigt.
Därefter körde vi till Matilda och Vegas för en heldagsdejt. Vi åt god sallad, snackade bort några timmar. Barnen pussades och kramades. Dem bråkar aaaaaaaldrig ;-)
Titti  och jag gick en två timmarlång runda i regnet. Slå den! 
Tyvärr tog jag inga bilder. Det hade vi helt enkelt inte tid med. Snickesnacket gick varmt nämligen.
På hemvägen körde Keian och jag inom Ica Maxi i Västra Hamnen och handlade middag.
Sen stekte Henrik falukorv och jag gjorde potatismos i min Kitchen Aid. Fy fan vad gott det blev. 
Keila åt massor. Hon äter nästan lika mycket som mig, hehe.

Early night, early flight. Klockan ringer 05.30 imorgon.


Och Henke som trodde att den aldrig skulle bli använd...

2 kommentarer:

  1. Miiiisiiiig miiiisiiig dag!! Längtar till vår pyssel dag! =)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    vill först berömma dig för en bra blogg, du skriver så humorisktiskt och avslappnat men samtidigt med djup och känsliget, det är det inte många som gör så bra. Keila är verkligen supersöt, verkar vara en härlig unge :) jag har själv tvillingflickor som blir ett år om lite drygt en månad. Jag har en fråga som jag tänkte du kanske vet svaret på, på lördag ska vi flyga till Mallorca och jag undrar hur det fungerar med barnmat på flyget, varmvatten till välling? burkmat? Tack för tipset m potatismos i Kitchen Aiden, jag gjorde själv rotmos i min idag :)

    Mvh Ida

    SvaraRadera