onsdag 25 maj 2011

En grå dag

Igår hade Keila och jag en mycket grå dag. Vi ställde in lekdejt och sov middag tillsammans.
All Keilas vakna tid gick åt till att gråta och gnälla. Jag tycker inte jag känner någon tand men idag har framtand nummer två kommit igenom helt så det var väl det som orsakade det hela.
Ingen rolig unge igår alltså. Jag städade och tvättade här hemma och Keila gick bakom mig och gnällde.
Vid två gick vi till Koi för att äta lunch med pappa och sen gick vi hem och fortsatte gnälla.
Vi var så trötta på varandra när kvällen kom och gick faktiskt ner på Koi till pappa och åt kvällmat.
Keila somnade klockan 19 i vagnen och jag och Henrik tog ett glas vin och surfade hotell.
En tråkig dag blev en mysig kväll...

Lunch på Koi med Miss Gnällspik.

En tur till Åhlens hann vi också med mellan två maskiner tvätt.
Keila blev störtförälskad i "Trolls". Hon vägrade lämna dem ifrån sig och fick psykbryt när vi skulle gå.
Bådar ju gott det här...

"Mamma, jag VILL hau denne!!!"

Sängen åkte på renbäddning.
SÅ tråkigt hade vi igår. Men det var mysigt att krypa ner igårkväll.

Jag åt som vanligt lax tartar. Jag skulle inte överleva för många dagar utan det.
Nam...nam...

2 kommentarer:

  1. Det verkar som du kanske har en tjej som e på väg in i trotsåldern? Känner igen det där så väl.

    SvaraRadera
  2. Haha, nej vi var verkligen inte långt borta.

    Lovar att höra av mig innan vi åker söderut nästa gång. Den där lax tartaren ser fantastiskt god ut, kanske kan ta en sådan istället för en fika då =)

    Humöret går minsann upp och ner här också. Mycket mer vilja och "kan själv". Nästan lite trotsigt redan... Usch jag bävar inför den perioden som komma skall. Men så länge jag inte är hungrig eller trött ska det väl gå bra. PMS tiden får jag nog överlåta henne till någon annan...

    Kramar till er!!

    SvaraRadera