måndag 30 maj 2011

Morsdag

Morsdag började inte förrän klockan elva på förmiddagen för mig. Keila sov hos mormor och morfar och jag passade på att gå ut och dricka en drink (eller två) på lördagskvällen. Jag väntade till Henrik blev klar på Koi och tillsammans gick vi hem och kom inte i säng förrän vid sextiden på söndagsmorgonen. Något slitna åt vi lunch på Steakhouse och åkte sedan tillsammans med Keila till Henriks föräldrar för att äta Sukiaki med dem och Rasmus och Sophie. Fantastiskt gott och jättemycket mat!

Keilas morsdagpresent till sin mamma. Rosa Espadrillos med "Mamma" på.
Tack Keilisen ;-)

Henrik vaktar valparna som sprang runt runt i trädgården.

Sukiakin på bordet.

Vispar mitt råa ägg som jag sedan doppar köttet i. Gott!

Familjen Dahl/Cerbach

Keila ville sitta i mitt knä och mata mig med pinnarna.
Hon har helt klart fattat det här med morsdag och att inte behöva göra något.
Det har Henrik med, jag behövde inte byta en enda blöja igår t.ex. 
Och då levererade Keila hela två bajsblöjor...

Lite senare bar det av mot Trelleborg där min lilla mor skulle firas med lite tårta.
Barnen fick varsin tallrik att äta ifrån. UTAN kläder...

Nam nam...



Våra tre älskade kärleksbarn.
Tack för en mysig morsdag allihopa.

3 kommentarer:

  1. Åh jag blir alltid så sugen på det du äter..all sushi.. Kan du inte se till att Henrik anställer martin som kock på koi? Fast han kan tyvärr inte göra sushi. Eller laga mat.hahaha.

    SvaraRadera
  2. Åh, Danni, vilka underbara bilder, man blir glad i hela hjärtat när man ser dom. Stor go kram till er, pussa goa Keila o hälsa Henrik så gott. Var rädda om er, vi syns o hörs.
    Essie o Hildegunn

    SvaraRadera
  3. Sötaste kusintrion!
    saknar er, en dejt nästa vecka!?
    puss

    SvaraRadera