lördag 28 maj 2011

さようなら親愛なる友人

Jag har inte haft tid med någon blogg de senaste dagarna. Jag har helt koncentrerat mig på lilla familjen.
I torsdags sa vi adjö till Hisako och Toshi innan dem for hem till Nagoya.
Vi åt lunch på Koi och gick sedan en tur på stan.
Förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan vi får träffa dem igen. Kanske redan till hösten renat av...?
Jag är ju inte den som tackar nej till att åka till Japan.

Lunch på Koi.

Henriks moster Hisako matar Keila med kalops.

Min Ceasarsallad. Den är helt fantastisk.


Keila har definitivt ärvt sin mammas shoppingintresse.
Hon kollade byxor och klänningar i olika färger. Och bäst av allt, hon kallade alla prislappar.
Duktig och medveten tjej ;-)

"Rosa är ju himla fint ju. Varför klär du mig aldrig i rosa mamma?"

"Va kostar denne mamme!?"

Och så fick hon sitt efterlängtade troll av farmor Yoko.
Ni kan tro att hon kramar den hårt här hemma och drar fingrarna genom håret.
Jag hade också troll när jag var liten. Tack farmor hälsar Keikei.

あなたはすぐに参照してください

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar