lördag 21 maj 2011

Ed Force One


Det här flygplanet stod brevid vår gate igår innan vi tog av mot Amsterdam. Iron Maidens World Tour 2011.
Ändå häftigt!
Sångaren Bruce Dickinson är pilot. Tydligen har han jobbat som kapten för British Airways mest för att det var kul, inte för att han behövde pengarna direkt ;-)

Igår gick jag upp innan tuppen och flög fyra leg, Amsterdam och Helsingfors, innan jag checkade ut och for hem till min prinsessa där Henrik tagit hem mat från Koi och bjöd på ett glas vin. Perfekt After Work!
Lite senare kom mina föräldrar och vi gick till Koi för en drink.
Jag stannade till sista man! Why? Idag har jag ju ont i håret, Keila är vaken och pigg och strax kommer folk för att titta på de två sista valparna. Håll tummarna att dem blir tingade idag så att jag slipper detta valpliv. Jag håller på att bli galen på dem ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar