måndag 23 maj 2011

Poolhäng

Jodå, vi har hängt vid en pool hela dagen. Keilisen och jag. Och så mysigt vi haft. Tyst, lugnt, avslappnat och bara njutit. Luisa och jag körde med barnen till Victoria Park vid lunch och badade, solade, lunchade och snackade. Inte förrän klockan var fem körde vi hem. Keila har verkligen haft så roligt. Hon har badat, klättrat på solstolar och busat. Hon har sprungit runt poolen. Inte gått, sprungit! När började hon springa? När blev hon så stor? (Och snabb...)
En sådan här dag var precis vad jag behövde. Gud som jag njutit av att vara med min underbara unge.
Och som alltid går tiden så fort när jag är med Luisa. Vi har alltid så mycket att snacka om ;-)

"Håller denna solstolen för mig mamma?"

"Ja, ja, ja jag ska hålla mig på det grunda..."

Anton låg i skuggan och sa inte ett pip. 
Fina fina pojken.
Så såg min förra sommar ut. Denna sommar kommer bli väldigt aktiv. 
Jag är inte alls bitter, nädå! ;-)

"Dra nåt gammalt över dig Alessandra Ambrosio".

"Lägg inte upp bilder på min rumpa på din blogg mamma!"

"Du är lite spänd i den här vaden mamma."

Jag fick till och med färg på näsjäveln idag. Det ni!

Solterapimys inne i spa't.

Alltså är han vacker eller är han vacker?

"Blad i poolen? Var fan är poolkillen?"

Jag hann inte backa ut bilen från Victoria Parks parkering innan hon slöt ögonen.
Helt slut!

Luisa, fler sådana här dagar tack!
Puss




5 kommentarer:

  1. Såå mysigt!!! Dit vill jag!!! Puss på er

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni har haft! Skönt att vila upp sig efter jobb! :) puss

    SvaraRadera
  3. Jag trodde fan ni åkt på solsemester, och så är ni bara runt hörnet! måste besöka det där stället inom kort!
    Älskar sista bilden, det är det bästa betyget på att de haft en grym dag!!
    Puss på er

    SvaraRadera
  4. Hej Danni!
    Hahahahahah, som vanligt klockrena kommentarer och underbara bilder, goa söta unge. Ser verkligen mysigt ut o näsjäveln fick sig en omgång också, he, he. Ha det så gott så länge, var rädda om er. Pussa Keila och hälsa Henrik så gott. Vi syns o hörs, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  5. Ja vilken dag vi hade, vi hann ju med sola, bada i utomhuspoolen och solterapi genom en tripp till Miami!!! Nästa gång tar vi bubbelbad och ångbastun eller kanske rent av ett litet träningspass. Oj oj oj vad vi ska hänga där i sommar. Miiiisit...

    SvaraRadera