lördag 2 januari 2010

Gott Nytt År

...alla läsare. (Vet ni att ni är cirka 100 st som läser per dag?)

Vendela på Nyårsdagen i fjäderskrud.


Detta året väntar så mycket spännande. Lilla Frallan ska komma till oss, förhoppningsvis i slutet av april. Matilda och Leilas bebisar kommer. Och alla andra tjejer jag känner som ska ha barn detta året. Vi är så många! Det är så roligt. Jag kommer definitivt inte vara den enda som är föräldraledig detta året. Eller nästa...

På Nyårsafton fick jag frågan av David (von Platen), vad som var bäst 2009 och jag sa att det var när Henrik och jag reste till Tokyo och Miami. För då fick jag ha honom för mig själv. Bara vi två utan telefoner, kollegor och jobb. Tänk att man måste behöva resa bort för att få känna så.

När Frallan kommer hoppas jag vi är iland och har mer tid över för varandra. Som det är nu känns det som att vi inte ha någon extra tid alls. Vi bara jobbar. Jag måste nog snart lugna ner mitt tempo lite. Har besvärats att sammandragningar den senaste veckan...

Bibbi älskar Nyårsafton och är inte rädd för rakterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar