måndag 11 januari 2010

Erichs födelsedag


Igår firade vi Henriks pappa som fyllde år. Vi åt kinesiskt och frossade i tårta. Både Henrik och jag är sjuka och jag hoppas verkligen att vi hinner bli friska till på söndag då vi åker till Tokyo.

Det ska bli så mysigt att få ha honom helt för mig själv.

Vi ska handla saker till vår lilla Akachan, (bebis). Jag ser otroligt mycket fram emot att åka iväg. Även ifall jag inte kan äta allt som jag hade velat där eller dricka allt gott som jag kunde sist. Men det gör inget. Det väntar något helt fantastiskt där inne i magen ju.

Vi har en deal, jag och Frallan, om hon sparkar varje dag så att jag vet att hon lever och mår bra så ska hon få visa upp sig i slutet av månaden på ett 3D/4D ultraljud på Emmakliniken.
Och som hon sparkar...

4 kommentarer:

  1. Älskar Japan, var senast där i somras men nu har jag också bebis i magen och det kommer nog dröja innan Japan blir aktuellt igen, tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Hej Dannisan!
    Skickar många goa KRYA PÅ ER kramar, så att ni blir bra till Japan resan. Håller alla tummar o tår. Såg bilderna av dig i föregående blogg, vad fin du är, Danni. Ha det så gott så länge o var rädda om er. Hoppas vi ses innan ni åker.
    Hälsa så gott till Henrik o stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Å va härligt med en resa! Och till Asien som är så underbart också!
    Och kul att kunna shoppa grejer som inte finns här också!

    Å va kul om ni går iväg på ett sånt ultraljud. Karlstad har ingen sådan klinik, så jag måste ta mig till Stockholm eller Göteborg för att kunna göra det...så himla typiskt. Men vi får se om det dyker upp någon resan kanske. Vore så himla kul att få se lillen på det sättet!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Har precis hittat hit till din blogg, väldigt söt och rolig att läsa! Bokmärktes genast!

    Lycka till med graviditeten!

    Hälsningar
    "P"

    SvaraRadera