måndag 18 januari 2010

Tokyo at last

Äntligen är vi framme efter en resa som jag trodde skulle vara i en evighet.



Note to myself: Res aldrig såhär långt när du är gravid!
Om det är jobbigt att sitta i 11 timmar i sträck i vanliga fall kan jag berätta att det är tortyr när man har bebis i magen. Inget jag inte kunnat räkna ut själv innan men jag ville så gärna åka hit till detta underbara land. Gud så fint här är. Jag blir tårögd när jag tittar ut genom hotellfönstret. Och nej det beror inte bara på att vi har ett gigantiskt shoppingcenter framför hotellet, hihi.
Magen i vecka 26

Tittar jag bortom det ser jag skyskrapor så långt ögat kan nå och gröna Yohjoghi Park.
Efter ett uppfriskande bad på hotellet ska vi nu bege oss till Harajuku och möta upp Tomo och Fumi för en liten bit mat. Jag tänker äta en hel ko! Jag är utsvulten.

Ha en trevlig måndag, vår börjar lida mot sitt slut...

6 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att ni är framme!!

    Hoppas nu ni får det underbart!

    Saknar dig redan.

    puss

    SvaraRadera
  2. Så fin mage du har:) Det glänser om dig:)
    Så skönt att vara framme nu då:) Nu får ni ha det underbart där,koppla av å bara njut..
    Hoppas du hittar mycket till frallan hehe:)
    Till dig själv också kanske??

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att se hur ni har det! Har aldrig varit i Japan, men det kanske man skulle ta sig till!?!
    Fy för flygresan. Förstår att det måste varit hemskt. Själv satt jag i en biosalong i tre timmar under helgen och det va bland det värsta jag gjort. Det blev också en "note to myself" :) kram och ha det gott på resan!

    SvaraRadera
  4. Hej Dannisan, Henriksan o Frallansan!
    Så skönt att ni har kommit fram och vilka härliga bilder. Njut och ha det gott o var rädda om er. Stor go kram härifrån.
    Puss
    Essie

    SvaraRadera
  5. Hahahahah Danni, vet EXAKT hur du känner dig!!! Var i samma vecka när vi åkte till Thailand med Majken, höll på att svimma när vi kom till hotellet,30 graders värme,elefantridning och klättring i ljungeln, man klarar mer än vad man tror men det är grym jobbigt!! Skönt att allt har gått bra än då. kram

    SvaraRadera
  6. hallo danni, försöker mig på detta igen!
    Hoppas det når din sida denna gg.
    Du är såååå fin med din mage! Ha det nu superbra i Tokyo, glöm mig inte;)
    Leffe

    SvaraRadera