torsdag 14 januari 2010

We're going to Tokyo!


På söndag morgon, efter många om och tårar, åker vi äntligen till Tokyo.
Det ska bli så fantastiskt! Jag har saknat Tokyo, fastän jag bara var där 10 dagar förra året.
Jag saknar storstadspulsen, de vänliga och framförallt rena japanerna, den otroliga shoppingen och så klart den goda maten.

Även ifall det kan bli jobbigt att resa med magen så är jag inte oroad. Den är så pass liten i nu att den knappast kan ställa till allt för mycket problem.

Vi har en del ärenden i Tokyo, bland annat ska vi köpa nytt porslin till Izakaya Koi och så ska vi med hjälp av Fumi hitta en och annan babyaffär att gå loss i.

Ni kommer helt klart att få hänga med på resan. Jag brukar ju blogga från hotell lite varstans i världen. Det kommer bli kul.
Jag ska försöka fota lika mycket som japanerna gör. Text i all ära men bilder är det allt något speciellt med.

Nu blir jag hämtad på jobb av Henrik för vi ska hem till hans föräldrar och äta lax.
Gott!

Ha en trevlig torsdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar