måndag 4 januari 2010

Best Of 2009


Januari börjar året... med masssor av fester...


En fullkomligt galen kväll på Carib Kréol i Malmö med alla vänner.


Februari kommer sen... Henrik och jag åkte till Tokyo, Nagoya och Nikko.
Här utanför templet i Nikko.

På en marknad i Asakusa, stadsdel i Tokyo, där jag bland annat köpte en kimono.
Henrik och jag tillsammans med Fumi och Tomos mamma och tvillingsyster.


Mars, april har knopp i håret...
Heidi och jag åkte till Leila i Stockholm. Älskade fina Heidi, som jag saknar dig.


Mina fina vänner en kväll på Koi.
Peter, Marie, Luisa, Beata, Jannica och jag.

Första grillningen i Slågarp, Lillan och jag äter smoothie till efterrätt på trappan i vårsolen.

Och så blev produktionen för oss i kabinen bra igen. Jag flög väldigt mycket.


Maj och juni blommar mest...
Lilla Vendela kom till världen i min månad. Då jag också fyllde 27.
Hon vände upp och ner på min värld och såg till att jag började längta efter en kusin till henne.


Lilla, lilla gryn... Mosters Socka Sinder.

I Juni åkte vi till Miami. Tredje året i rad... Men vad gör det när vi mår så bra där?
Poolen på vårt hotell, Delano.


Med Pontus och Lisa på en roadtrip till Key West.


Min kärlek i Miamisolen.


Lillan gav efter och lämnade ett hål i mitt hjärta. Lilla Lillan, var är du nu?
Mår du bättre? Saknar du mig? Slutet av juni blev hemskt tråkig.


Michael Jackson dog i juni.
Hans musik lever kvar hemma hos oss.


Juli, Augusti och September härlig sommar är det då...
Matilda, min fina vän gifte sig med sin Robert. Så vackert. Härliga juli.

Mycket har vi gått igenom. Nu var vi tillsammans på Matildas bröllop.
Den första av oss som gifte sig...

I augusti fick jag världens bästa chock. Det visade sig att jag är gravid.
Att Henrik och jag ska ha ett alldeles eget kärleksbarn.

I september gjorde vi vårt första ultraljud och såg då en liten, liten böna med ett hjärta som slog. Lyckan var total.

Men oktober, november och december är så grå... Andra ultraljudet visade en pigg och sprallig Fralla som barnmorskan tyckte såg ut som en flicka. Helt klart det bästa i oktober.

Magen började växa i november. Spännande och läskigt...

Rutinultraljudet i början av december visade en bebis med alla sina organ på plats. Barnmorskan bekräftade att det är en prinsessa vi väntar. Vad ska hon heta?

I december kom också Pontus och Lisas lilla pojke, Matteo, några dagar innan julafton. Här håller Henrik honom. Härliga snöiga december.



1 kommentar:

  1. ÅÅÅHHHH!!! vilket underbart inlägg.. 2009 har varit ett riktigt bra år!
    Men frågan är om inte 2010 kommer att slå det med hästlängder! =)

    Pusssssssssss

    SvaraRadera