söndag 10 januari 2010

Who am I and what have I done to Danni?

Förr i tiden, dvs för cirka ett halvår sedan , och innan plusset på stickan, såg mina helger ut ungefär såhär:

Fredagkväll- Ifall jag inte var ute och flög så träffades vi några tjejer hemma hos mig och drack lite ( läs: mycket) vin. Sedan gick vi kanske någonstans och åt (läs: Lemongrass). Efter det gick vi oftast till Koi (läs: alltid!). Dansade i paljettprydda kavajer till Michaels hits.
På och i baren. "Sist hem vinner".
På lördagen - körde vi fredagskvällen i repris.

En typsik fredag- och lördagskväll nu för tiden går ut på att hålla sig vaken till klockan 22.00, äta lite så att magen inte kurrar under natten, tända lite stearinljus och dra på sig pyjamasbyxor, gärna Henriks så att det inte spänner över bebismagen och se något pensionärsprogram på tv, typ Stjärnorna på Slottet.

Who am I and what have I done to Danni?


4 kommentarer:

  1. Haha!! Ja jag känner verkligen igen det där! haha!
    Även fast jag inte va ute riktigt så ofta och så hårt, så va det verkligen ett annat drag i mig då. haha! Nu är det verkligen så att man försöker hålla sig vaken...och nästan tycker att klockan segar fram till 22 då man legalt får gå och lägga sig!

    Men visst är det en tjusning i detta också. Det är ju av en naturlig orsak iallafall, vi har ju inte blivit tråkiga och trötta utan anledning ;) Pjuu!

    SvaraRadera
  2. ...and where is Blair and Serena? Hehe

    SvaraRadera
  3. Haha, gud vad jag känner igen mig :)

    när är du beräknad? SJälv är jag beräknad till torsdag denna vecka - galet, men sant. Jag är såå otålig!!

    SvaraRadera
  4. hahahah! Ja, så där blir det ;)

    SvaraRadera