fredag 8 januari 2010

Matmonster

Innan ikväll gick jag till Mästerlivs och köpte följande:

*Fyra franskbrödbullar
*En 1,5 L mjölk
*Potatiskroketter
*3 st wienerkorvar
*En herrgårdsost
*En påse lättsaltade potatisships
*En Gravidtidning
*En burk vanillinsocker (ifall jag skulle bli sugen på att baka kladdkaka)

Jag började med att prega ner de råa wienerkorvar i bullarna. Så som vi fick när vi var små. Jag bara måste ha det nu för tiden. Sedan värmde jag potatiskroketterna i ugnen och åt dom knapriga. Därefter öppnade jag den nya osten och tryckte i mig tre skivor.
Nu tänkte jag festa på lite chips och en gravidtidning.

Och plötsligt slår det mig, jag har glömt Coca Colan!
Vad fan ska jag ta mig till? Jag kan lika gärna gå och lägga mig nu.

Jag funderar på att ta med mig en tom pet-flaska och traska ner till Koi och fylla den från restaurangens läskpistol. Får man det?

2 kommentarer:

  1. Haha ja klart att du får. Allt är tillåtet när man är gravid. Säg aldrig emot en gravid kvinna med sug efter något.
    Visste du inte de ;).

    SvaraRadera
  2. cocacola är väldigt viktiga saker!! =)

    SvaraRadera