måndag 22 oktober 2012

weekend

I fredags pillade vi räkor hemma hos mina föräldrar. De små kusinerna lekte och myste tillsammans med godis och "mullemutt".



På lördagen körde vi till Helsingör för en heldagsutflykt.
Min syster och hennes Johan hade ett ärende på Lauritz där och vi passade på att hänga med för lunch och mys. Jag åt stekt fisk med hemmalagad remoulade och pommes. 
Som allra godast i Danmark!

Vi handlade med oss mat hem och fortsatte lördagen hos oss.
Småtjejerna lekte så fint hela dagen och kvällen. Dem hade så himla roligt och klädde ut sig i Keilas kläder och hade uppvisning för oss.

Söndagen spenderades i Skanör där Keila och jag fikade på Café Spelabäcken med min gamla vän Katja. Vi satt i några timmar och pratade om allt som hänt sedan sist och sedan gick vi en lång runda.

Sedan åkte Keilis och jag hem och mös i soffan med Henrik.
En fullspäckad helg som vanligt och idag börjar allvaret.
Jag ger mig ut på en tredagars vid fyra och kommer inte hem förrän onsdag kväll. 

Känns tungt att inte se skruttan på så lång tid men a woman's got to do what a woman's go to do.
Bring in some money!

 Vi hörs i från Götet ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar