måndag 1 oktober 2012

Keila everywhäre

Jag beställde ett iPhoneskal från Caseapp förra veckan och är helnöjd.

Man designar sitt eget skal med en favoritbild i hög upplösning snabbt och lätt på hemsidan och några dagar senare kommer skalet i brevlådan. Snabbt och smidigt!

Jag valde en bild på min underbart trotsiga lilla unge och alla mina kollegor har "aaaaaaw"-at och "naaaaaaw"-at den senaste slingan och jag är helnöjd med mitt nya skal.
Gå in och designa och se hur din favoritbild blir på Caseapp.

Det blev en favorit från stranden i Illetas.


Jag skulle bara skaffat detta skalet för längesen till min stackars iPhone...

7 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Sån ska jag m göra!

    Men går fodralet upp på framsidan någon millimeter, eller slutar det på exakt samma nivå som glaset?

    Tack för en fantastisk blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var ju jättefint! Kanske ska gå in och kika lite på detta

    SvaraRadera
  3. Det slutar precis i höjd med glaset. Går alltså inte upp över. Snyggare såhär får jag nog hålla med om. :)

    SvaraRadera
  4. Så fint! Bilden är verkligen helt underbar :)

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev! Hon är jättesöt på det kortet.
    /Marie

    SvaraRadera
  6. O ett sådant vill jag ha till mina barnbarn på.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev, Danni, underbar bild<3
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera