torsdag 25 oktober 2012

Damerna Damm har varit här

Keila och jag lämnade hemmet, för några timmar, i händerna på Damerna Damm.
Vi åkte till Vellingeblomman och kollade in julpynt och skrämdes av spöken i Halloween-byn.
Och när vi återvände var hemmet fräscht, städat, skinande rent och alldeles underbart!

Åh, vad glad jag blev!

Så himla vitt och rent, jag minns inte sist allt var det samtidigt!




Keilas lekrum är så undanplockat och stiligt att Keilas första kommentar var:
Vem bor här nu?



Det finns inget skönare än att kunna ägna de få dagar man har ledigt med Keila 
och inte behöva tänka på eller känna panik över städning utan man kan lämna det i trygga händer på ett proffsigt företag som lyssnar och vet precis hur man vill ha det.
Ja, även för sådana control freaks som jag.

Jenny och Lina gjorde en konsultation med mig där jag fick berätta hur jag vill ha det städat och vad som är extra viktigt hos mig, t.ex att torka av lister,  köksskåp och torka av ugnen etc.

Jag kan varmt rekommendera detta städföretag till er som vill ha en stund över till annat.
När vi tog det här steget och skaffade städhjälp har Henrik och jag haft mer mysig kvalitetstid ihop.
Det är trevligare att komma hem till ett städat och citrusdoftande hem.


Damerna Damm är ett städföretag med arbetsplats i Malmö med omnejd. Vi utför alla hushållsnära tjänster, samt all typ av städning hos företag. För oss är det viktigt med en nära relation till våra kunder för att kunna ge bästa resultat. 
Vi erbjuder givetvis andra tjänster om så behövs t.ex. frukost till ett viktigt möte, eller fruktkorg till jobbet. Kontakta oss för ett gott och långt samarbete! Era önskemål sätter gränserna för vår service. Inget arbete är för stort, för litet eller omöjligt, vi är ett serviceföretag.
Damerna Damm 040-6854585

9 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Med kommande heltidsstudier för mig o en ob-arbetande make så är städhjälp något vi absolut ska anlita! Ska minnas namnet Damerna Damm när det är dags :)

    SvaraRadera
  2. Det ska vi också anlita när vi båda jobbar! Det verkar ju super , värsta konsultationen...skitbra!! Save!

    SvaraRadera
  3. Vad fint hem ni har!:) Jag skulle gärna ha städhjälp, funderar på det när vi har större, vilket är snart hoppas jag. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint ni har det Danni! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Så skönt för er!
    Är ute efter ett kök eller spis till min lilla flicka och såg keilas rosa!!!! Var kommer det ifrån?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det helt underbart! Vi har städhjälp varannan vecka och det är helt kanon!

    SvaraRadera
  7. Gud vad underbart härligt!! <3 Haha och underbara Keila som undrade vem som bodde "här" nu! För go alltså! ;) Super vackert hem har ni! Härligt att bara kunna komma hem och slappna av och njuta! <3 Trevlig helg underbaringar!

    SvaraRadera
  8. Vad fint ni har det hemma,
    Wow sa min dotter när hon fick se lekrummet, den där spisen föll hon extra mycket :)

    SvaraRadera
  9. Så fint ni har det Danni, mysig kvalitetstid är guld värd. Fick mig ett gott skratt av goa Keilas kommentar, he, he. Ha en fortsatt härlig helg o var rädda om er.
    Pussa Keila o hälsa Henrik så mycket.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera