fredag 12 oktober 2012

Uttag från Karmakontot

För några dagar sedan fick jag en inbjudan till Rosa Bandet-galan i Stockholm. Jag blev så himla glad.
I veckan kom två stycken biljetter och när jag höll de i handen kändes de som en helt okej belöning för det arbete och all tid jag lagt ner på Lilla Sophie-insamlingen och armbanden.
Jag ska gå på Bröstcancergalan och mingla med kändisar!!! Wieeehooo!


Jag är så himla glad att Cancerfonden uppmärksammat mitt arbete och bjudit
 in mig "+ en" på detta stora och viktiga evenemang.

Fortsätt bidra till vår insamling.
Och tusen tack alla ni som redan bidragit!
 ♡
Ni är helt underbara!

26 kommentarer:

  1. Jättekul!!!! Det är du verkligen värd för allt ditt arbete samt att du faktiskt betalar alla pärlorna själv. Du skänker alltså 100 kr/armband. Såg igår att Guldfynd säljer ett armband vara dom skänker 10kr/armband. Så Danni hoppas att du/ni kommer att få en riktig trevlig kväll. Väntar på bilderna där vi får se dig med en massa kändisar...hihihi. Än en gång ha en riktig kul kväll.

    SvaraRadera
  2. Ha det så kul på galan Danni, du har verkligen förtjänat det. Du har gjort något stort o mycket beundransvärt!

    SvaraRadera
  3. Det förtjänar du, verkligen! GUD VA KUL! Wow Danni, vilken underbar å fin människa du är...

    SvaraRadera
  4. Stort grattis, välförtjänat!

    SvaraRadera
  5. Så himla roligt! Det är du värd! Du gör nåt viktigt! Klart du uppmärksammas!
    Jag har sagt det förr och säger det igen, jag beundrar dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. www.bod.se...Kika in där och leta sedan upp Rosa bilder.En fotobok tagna i syftet att uppmärksamma bröstcancer,kvinnors bröst är i fokus på ett vackert sätt,fotografen heter Maria Glawe och har även en utställning i Trelleborg i samma syfte ;)Hon är jätteduktig!
    Alltid kul att läsa sin blogg!
    Malin

    SvaraRadera
  7. Sååå roligt!! Det är du verkligen värd!! Även om du såklart inte gör detta med armbanden för att få nåt tillbaka, utan du gör det för Sophies skull, så är det ju kul att det uppmärksammas....jätteroligt!! Väntar på bilder sen..varma kramar till er alla, speciellt till Keila, Julian o Rasmus...en bloggläsare i Malmö

    SvaraRadera
  8. Vad skoj! Men du skulle haft en award från bröstcancer fonden, MINST!

    SvaraRadera
  9. Gud vad häftigt Danni!!! Sophie kommer följa med bredvid dig hela kvällen och le stolt över ditt bidrag!

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Förra veckan fick jag mitt fina "Sophiearmband" som jag sedan dess har på mig varenda minut av dygnet. När jag var på en kurs häromdagen frågade en tjej: "Åh, har du köpt det där armbandet på en blogg? Det är en svägerska till någon som gör dom va? Jag ska också köpa ett sånt!" Jag blev så glad när jag fick den kommentaren för det kändes verkligen som om ditt arbete spridit sig! Fortsätt kämpa, vi är med dig! Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas du får pris för din fina insats

    SvaraRadera
  12. Åh vad roligt! Verkligen värd det ;)

    SvaraRadera
  13. Vad kul att du får åka dit! Det är du så värd! Kram

    SvaraRadera
  14. Nämen gud vad roligt, grattis!! Instämmer med de andra, detta är du verkligen värd! Det du gör är så beundransvärt och jag är övertygad om att Sophie är stolt över dig. ❤ kram

    SvaraRadera
  15. Grattis. DEt är du verkligen förtjänt av efter allt ditt engegemang"

    SvaraRadera
  16. Det är du vård och ha så roligt där uppe.

    SvaraRadera
  17. Grattis! Vad roligt! :-)

    Tack för armbandet, landade hör i torsdags och jag har haft det sedan dess!

    SvaraRadera
  18. Åh, vad roligt! Det skulle vara en kul men viktig grej att gå på!
    Tänker på Sophie massor. Varje dag finns en oro att cancern kommer tillbaka, som en envis tagg. Vilket helvete när det händer, som för Sophie. Men jag lever fullt ut! Som Sophie gjorde/skulle ha gjort.
    Tänker på er.
    Du är väl värd en rolig och viktig tillställning som denna.
    Älskar Sophie-armbandet, och ditt engagemang är vackert.
    Kram

    www.konstochcancer.blogspot.com

    SvaraRadera
  19. Du om någon förtjänar dessa biljetter. Det finns rättvisa även om man tvivlat allt som ofta. Skippa kändisarna o bjud in fler kämpar som du det är ni som är vardags hjältarna som får oss andra att inte förlora hoppet om att allt kan bli bättre o "vanliga" människor kan göra skillnad!

    Marcus Cerbach

    SvaraRadera
  20. Christel Andersson15 oktober 2012 kl. 15:42

    Grattis!!! Hoppas du/ni får en trevlig upplevelse.

    SvaraRadera
  21. Det är du verkligen värd! Hoppas att du får en underbar kväll och att det fyller på din energi med armbanden för det du gör är fantastiskt!

    SvaraRadera