tisdag 19 juni 2012

Stopp i Stavanger

Jag är på stopp och har varit runt i ett underbart Stavanger.
Jag älskar små norska städer och alla söta hus och alla goa norrmän.
Och jag älskar shoppingen här med butiker i små små trähus i olika pasteller.

På tur

Jätte-båten-Allan

Mitt emot Radisson. Fint va?

Skruttan roar sig gott där hemma. Hon har varit på dagis och sen en runda med moster "Oulla" på stan.

Mys på "Mackonalls".

Imorgon flyger vi till CPH i ottan och sen blir det en tur till franska rivieran, Nice och efter det håller jag semester en vecka.
Det ska bli så dejligt!

5 kommentarer:

  1. Oj vilka fina bilder,Du får dem verkligen så levande. Hoppas du får tid till lite sol i Nice
    men det är väl kanske inte tid för det. Ja ni har verkligen ett stressigt jobb, Hur sjutton orkar alltid kabinpersonalen vara så trevlig och serviceinriktad? Hoppas din semester blir avkopplande trots allt runt omkring. Tänk vilken tur att Rasmus/Julian har just dig som syster och faster:-) Kramar från Örebro

    SvaraRadera
  2. Ha en trevlig semester :)

    SvaraRadera
  3. Gud vilket farande fram och tillbaka. Hur mycket är man borta som flygvärdinna? Är det alltid flera dagar irad och sen är man ledig flera i rad eller hur funkar det?
    Hur är det att bo på olika destinationer sådär?
    Vi pratade faktiskt om det nu när vi var ute och reste för ett par veckor sedan, och jag tyckte det verkade både lite lyxigt men också jobbigt att inte komma hem om kvällen. Berätta gärna!

    Du skrev så fint om S begravning också, och jag hoppas det går så bra det kan efter det hemska ni fått genomlida. Man är starkare än man tror.
    Många kramar från mig!

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar midsommar i Vimmerby hos Pippi och de andra..jag var där med mina barnbarn för fjorton dagar sen....va kul!! Jag tackar dej, Danni för din fina och tänkvärda och varma blogg...kram till er alla, ta väl hand om lillebror och lille Julian och vårda Sophies minne, men det är jag säker på att ni gör....

    SvaraRadera