torsdag 7 juni 2012

Instagram

Jag är hooked på Instagram och laddar upp massor av bilder varje dag. Det är som ett lättare Facebook med mindre text.
Har ni Instagram?
Det hade varit kul att få ansikte på de som läser här inne men inte har blogg.

Jag heter danielladahl om ni vill adda mig.

Just nu väntar vi på Janni och Emilia. Keila passar på att sova middag i bilen medans jag väntar.
Vi ska gå på Tropikariet med småtejerna och fika bland apor på apberget.
Alltså som en vanlig dag på Lilla Torg.

12 kommentarer:

  1. jag har också instagram :D
    cecnilsson heter jag där :D

    SvaraRadera
  2. Jag heter kaatzi
    Gillar också Instagram :-)
    Kram till er

    SvaraRadera
  3. Jeg har addat dig nu. Jeg hedder lykketrold på Instagram. Jeg er dog lidt ny derinde og har ikke fået lagt så mange billeder ind endnu.

    KH Jeanette

    SvaraRadera
  4. Jag har också addat dig:)kram

    SvaraRadera
  5. hahahaha som lilla torg....

    SvaraRadera
  6. Jag har skickat en förfrågan till sig på instagram nu. Jag är också smått besatt i instagram. Så kul ju. :-)

    sarasliv är mitt nickname.

    SvaraRadera
  7. Det gör riktigt djävulskt ont att epilera benen i början men efter ett tag vänjer du dig. Jag är trött på att raka, mina växer som ogräs. =)

    SvaraRadera
  8. Jag har följt dig på instagram länge :) Juicengirl heter jag!

    SvaraRadera
  9. :-) jag la ju just till dig igår och du mig så nu har du ett ansikte. Ett du sett innan ;-)

    SvaraRadera
  10. Du, va hade ni för skor till Keila på dagarna i Miami förra året?

    Hon är ju på väg att börja gå här nu , kan ju inte ha tjocka kavat liksom på resan nu.

    Sett massa små söta flip flop med söta saker på och resår i hälen men inte i strl 19!! Måste ju ha nått vi kan ha på stranden, vid Polen och vid lunch typ på dagarna.

    Tänkte du har ju säkert haft nått sött till Keila.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Nu har jag också lagt till dig :)

    tesigt heter jag...

    SvaraRadera
  12. Heter Skullbunny på Instagram :)

    SvaraRadera