onsdag 6 juni 2012

Såhär är det för alla andra

En vanlig dag.
Jag har varit ledig idag efter en sen kvällstur till München igår kväll. Vi blev försenade och jag var hemma runt halv ett och då ville Henrik planera en resa. "Vi måste resa och ta igen oss..."
Sant.

Idag har Keila och jag lagt pussel i sängen hela förmiddagen. Vi fick kaffe och välling på sängen av Henrik. På eftermiddagen gjorde vi Leos Lekland. Den runda tiger-rutschkanan tog mig tillbaka till en dag då Sophie, Rasmus, jag och Henrik (och de små såklart) var där efter ett tungt besked. Precis efter Sophies återfall, vi lämnade cancern utanför dörrarna till leklandet och hade så roligt trots gråtsvullna ögon...
Åh vad jag saknar henne. Hon fattas i den här familjen.

Lillan på sjörövarskeppet.

Middag hos oss efter med min syster.

"Alasch o Jujjan"

Entrecote med dijon och ljummen potatissallad.

2 kommentarer:

  1. Wow, vet iofs inte hur det smakar men maten ser jättegod ut :)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad gott det där ser ut. Lägg gärna ut recept om du har tid och lust. Kram

    SvaraRadera